Skip to content
Menu
Menu

100% luotettava verkkokauppa! Iisalmelainen perheyritys palvelee jo vuodesta 1989.

PALAUTUS, VAIHTO JA REKLAMAATIO

Päivitetty 10.3.2022

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus laskettuna tuotteen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee vain merkkaamattomia, alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Painetuilla/merkatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Kuluttajasuojalain 6 luku 16 pykälän perusteella
3) Kuluttajalla ei ole oikeutta palautukseen jos sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan
vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi.

PALAUTUSEHDOT

Kuluttajalla on velvollisuus ilmoittaa kaupan perumisesta.

Asiakkaalla on peruutusoikeus tilaukseensa, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Peruutusoikeutta ei kuitenkaan ole, jos tuotetta on
aloitettu valmistamaan/ valmistettu kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi.

Peruutuksesta on ilmoitettava viipymättä. Peruutuksista veloitamme todelliset peruutuksesta aiheutuneet kulut, kuitenkin
vähintään 5€. Kulu vähennetään palautettavasta summasta.


Tilauksen noutamatta jättäminen EI OLE palauttamista. Veloitamme noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet toimitus-
ja palautuskustannukset täysimääräisinä.  Jos haluat noutamatta palautuneen pakettisi lähetettävän uudestaan, otathan yhteyttä
meihin.

Ateljee Mainos Oy pidättää oikeuden kaupan perumiseen mikäli:

  • Asiakkaalla on paljon palautuksia.
  • Mikäli tilauksella oleva tuote on loppunut.
  • Mikäli tilauksella on käytetty alennuskoodia, johon asiakkaalla ei ole oikeutta/sitä ei voi hyödyntää tilauksella oleviin tuotteisiin.

Palautettavan tuotteen tulee olla siinä kunnossa kuin se on ollut asiakkaalle toimitettaessa.

Valokuvaamme ja punnitsemme kaikki lähetykset väärinkäytösten ehkäisemiseksi.

Lähetämme tuotteet joko pahvilaatikossa tai postituspusseissa, jolloin palauttaessa alkuperäispakkauksessa pakkaus tulee
sulkea uudestaan kunnolla, jotta tuote ei vaurioidu tämän vuoksi kuljetuksessa. Jos tuotetta ei ole pakattu asianmukaisesti
ja tuote on saapuessaan myyntikelvoton pidätämme oikeuden tuotteen arvon takaisinperimiseen täysimääräisenä.
Palauttaessa tuotteen/tuotteiden asianmukainen pakkaaminen on asiakkaan vastuulla.

Jos tuote vaurioituu Matkahuollon toimesta, asianmukaisesta pakkaamisesta huolimatta, ei se ole asiakkaan vastuulla ja
näin ollen palautamme täyden summan asiakkaalle.

VAIHTO JA PALAUTUS -OHJE

OTA ENSIN YHTEYTTÄ, JOS HALUAT PALAUTTAA TAI VAIHTAA TUOTTEEN.

Palautuksista ja tuotteen vaihdoista TULEE TEHDÄ ilmoitus sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Ilman kyseessä olevaa ilmoitusta palautuksen käsittely viivästyy. Emme hyväksy vaihtoja tai palautuksia 14 vrk jälkeen tavaran
vastaanottamisesta. Palautamme 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta tehdyistä palautuksista sinulle tilaamiesi
tuotteiden hinnan sekä toimituskulut. Jos palautat tuotteen ilman vaihtoa, hyvitämme sinulle palauttamasi tuotteen hinnan.
Palautuskuluja emme palauta emmekä hyvitä palautuksissa tai vaihdoissa. Vaihtaessasi tuotteen toiseen ilmoitathan palautuslomakkeessa
haluamastasi tuotteen/koon. Vaihtamasi tuotteen palautuskulut joudut itse maksamaan, mutta tilalle vaihtamasi tuotteen toimituskulu on ilmainen yhden kerran.
Seuraavista vaihtokerroista veloitetaan toimituskulut sekä mahdolliset palautuskulut.

Jos palautusaika ylittyy, veloitamme tilaamiesi tuotteiden toimitus- ja palautuskulut.

ALE-TUOTTEET
Ale-tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

  • VAIHTO TAI PALAUTUS
    Liitä vaihtoon tai palautukseen mukaan palautuslomake, johon tulee tiedot palautettavasta tuotteesta sekä omat tietosi.
    Täytäthän lomakkeen huolellisesti!
  • Liitä paketin mukaan tilausvahvistus
  • Huomioithan, että ensimmäisen tilauksen mahdollinen kampanjahinta tai kertakäyttöinen alennuskoodi ei siirry uudelle tilaukselle.
  • Huolehdithan, että palautettava kirje/paketti sisältää seurantatunnuksen
  • Pidä kuitti palautuksesta tallessa, kunnes olet saanut meiltä vahvistuksen palautuksen saapumisesta meille.
  • Kun palautus on saapunut Ateljee Mainos Oy:lle, tarkastamme tuotteen myyntikunnon ja teemme palautuksen/vaihdon. 
  • Ateljee Mainos ei vastaa postin kulkuun lakon tai muun odottamattoman syyn takia tulleesta viivästyksestä.
  • HUOM! Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, eikä siinä saa olla käytön jälkiä (eläinten karvoja, hajuvettä,
    tahroja ym.). Olethan siis huolellinen esim sovittaessasi tuotetta tai käsitellessäsi herkästi hajoavia/naarmuuntuvia tuotteita.

Vaihdot ja palautukset tehdään lähettämällä tuote osoitteeseen:

PALAUTUSOSOITE:

Ateljee Mainos Oy
c/o Verkkokauppa
Kilpivirrantie 7
74120 IISALMI
Puh: 050 552 2015

————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

REKLAMAATIO

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut
tai kadonnut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.

Tilanteessa jossa tuotteessa on jokin vika, esim: tekstiilissä reikä, ompeluvirhe tms. tai mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan
ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected]. Liitä viestiin mukaan tilausnumero, omat tietosi sekä mahdollisimman
tarkka kuvaus viasta/ongelmasta sekä valokuva tuotteesta.